Sunday, December 11, 2011

Origami: Kamiya Satoshi's Little bird

I think I saw this cutie about 2 years ago first time. I got a complete meltdown how sweet is it. :) That time I wasn't able to fold it correctly, it was total disaster, didn't even uploaded the picture I was so disappointed. Now it's much better! Little sparrow fella. :)
Kb. két évvel ezelőtt láttam először. Totál elolvadtam, hogy milyen aranyos. :) Akkoriban nem sikerült jól megcsinálni, nagyon vacak lett, olyan csalódott voltam, hogy fel se töltöttem. Most sokkal jobb lett! Picimadár barátocskám. :)
Ich denke, ich habe den kleinen Vogel vor zwei Jahren gesehen. Ich bin vor Wonne vergangen, dass er so süß ist. :) Dann ist es nicht gegangen. Ich war so sehr enttäuscht, dass ich kein Build aufgeladen habe. Jetzt ist es viel besser! Kleiner Vogelgeselle. :)

0 comments:

Post a Comment